Followers

Monday 5 September 2011

Pecaya - Hailey ft. Wendy



Pecaya - Hailey ft. Wendy (Lirik)

Nama berita sulu agi ke enda
ingat ke aku ti semampai rindu
semampai nganti peluang betemu 
sulu 
aku pan pia mega semampai
rindu selalu enda betah aku
enggai jauh sulu aku ditu rindu....
taja pan aku jauh
anang ngumbai aku enda ibuh
ku meruan ngenang
meruan ku ingat ke danji 
tali sempekat
arap ke nuan sulu
meruan enggau semaia dulu
sabar aku nganti penatai 
nuan sulu maia tua
di padu
sulu ambai 
pebayu ati ku ooo.....
*pecaya ke pangan diri
pengerindu tua mesti seati
penyayau anang sekali bebagi
ati mesti tuchi
bepegai ba danji 
begulai sampai
ke mati
Nadai siku orang di dunya ohh...... 
ulih nyerara tua ti ukai petara
nyema nadai nasib tua begulai sama
anti meh pangan diri
di pintu serega ohhh.....3x.....
huuu......

Ulang*






0 Komen Temuai:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...