Followers

Friday 2 September 2011

Nadai Kaul enggau sapa-sapa*&^%%$#$@

Nyadi aku tu nadai kaul enggau Sultan Brunei. Nama aku tu, Papa. Nama kangau aku Pengiran, ti dikangauka bala kaban-kaban aku. Nyadi beduduk ari nya blog tu dipejadika, enggau nama Pengiran Muda Papa tauka. Semina anak Kampar diau di negeri. Pengawa aku tu nadai entu nyemetak endar. Kia diasuh urang, kia meh aku. Nyau pemuas aku ti ngawa bakanya, beratika bansa diri. Balat amai kitai bansa dikemelika bansa bukai, tang kitai bansa ke diatu enda nemu diri digaga urang kenya. Nama kebuah kini? Nyau deka lenyau meh bansa iban, dibai penadak sida apai sali. Nyau nyadi bakanya magang meh kitai. Leka jaku dayak pan deka dipadam ka urang ari penemu kitai. Kemaia meh kitai deka beratika utai tu. Anang enda bisi pengadang kitai dayak/iban. Diatu aku udah betukar pengawa, aku udah nyadi Blogger Sepenuh Masa tauka full time blogger. Duit ari asil kayo'-kayo' gapa suba aku simpan dikena meli Laptop enggau Broadband. Diatu aku ulih baka urang. Meri peransang ke kitai bansa. Dani meh bansa aku, Peda ke mua pengawa urang ti udah mansang. Huhuhuhuhu....... anang pecaya endar k,... semina lansa ati aja. chukup meh ke seari tu. bye,....
Ila kitai becerita baru.

0 Komen Temuai:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...